ΣΕΟΥΛ - ΛΟΝΔΙΝΟ.-- Η νοτιοκορεατική εταιρεία ηλεκτρονικών LG αναγκάστηκε χτες να υπολογίσει σοβαρά και να ανακοινώσει έρευνα με βάσει τις τεκμηριωμένες καταγγελίες Βρετανού μπλόγκερ που παρατήρησε ότι η «έξυπνη» τηλεόραση της εταιρείας έπαιζε στο σαλόνι του το ρόλο του χαφιέ...
Ο Βρετανός χρησιμοποιώντας ένα ειδικό πρόγραμμα παρακολούθησης διαδικτυακής δραστηριότητας διαπίστωσε ότι η κατασκευάστρια εταιρεία είχε ρυθμίσει με τέτοιο τρόπο τη συσκευή του ώστε να στέλνει, εν αγνοία του, δεδομένα με τα κανάλια και τα προγράμματα που παρακολουθούσε αλλά και τα ονόματα των αρχείων που διατηρούσε σε φλασάκι μνήμης τύπου USB το οποίο συνέδεε με την τηλεόραση. Οι προσπάθειές του να εμποδίσει αυτή την ακούσια ροή δεδομένων -στα οποία συμπεριλαμβανόταν και ένας μοναδικός αριθμός ταυτοποίησης της συσκευής...- προς την κατασκευάστρια εταιρεία απέβησαν άκαρπες.
Ο ίδιος διαπίστωσε ότι όλες οι πληροφορίες με τα δεδομένα χρήσης της συσκευής στέλνονταν στη μητρική εταιρεία χωρίς κωδικοποίηση. Δεν έγινε άμεσα γνωστό εάν ο χαφιεδισμός γινόταν με ευθύνη της διαφημιστικής πλατφόρμας «LG Smart AD» με την οποία η εταιρεία συγκεντρώνει δεδομένα χρήσης της συσκευής, χρονική διάρκεια και επιλογές συγκεκριμένων προγραμμάτων, περιφερειακές πληροφορίες, δημογραφικά δεδομένα (φύλο, ηλικία τηλεθεατών κ.ά.) και τα στέλνει σε διαφημιστικές εταιρείες ώστε αυτές να «στοχεύσουν» πιο αποτελεσματικά σε ομάδες καταναλωτών.
Ριζοσπάστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου